1. Home
  2. Docs
  3. Relase Notes
  4. Release 2022.
  5. Versie 2.1.4

Versie 2.1.4

Verbetering

  • Instelbare checklist items toegevoegd voor koppeling aan de impact van een business case. Deze checklists zijn instelbaar op niveau van de tag en gekoppeld aan een gebruiker.
  • Via configuratie zijn de diverse tabbladen van de business case systeembreed te activeren / deactiveren.
    • Budget
    • Planning
    • Financieel
    • Benefits
  • Bij de tabellen van planning en budget is onderaan een totaalstaat toegevoegd.
  • Het veld omschrijving bij de business case is optioneel geworden.
  • Bij de projecten kan nu via de projectaanpak ook projectfases worden ingesteld. Deze worden ook gevraagd bij de projectvoortgang en worden getoond in het projectoverzicht.

Fixes

  • Fout opgelost waardoor dezelfde persoon niet meerdere keren als adviseur gekoppeld kan worden.
  • Fout opgelost die soms optrad bij toevoegen van deelnemers aan een nieuw comité.
  • Tekstueel: tekst bij accorderen van de business case gewijzigd van Valid naar Akkoord
  • Tekstueel: tekst gewijzigd bij instellen van de beschikbaarheid van de resources
  • Tekstueel: bij de business case is het label Probleemomschrijving gewijzigd naar Aanleiding